Przetarg na obiekt / lokal: Łódź, Śródmieście, Wólczańska
ARCHIWALNE
Cena wywoławcza:
70 000 zł
3 684 zł/m 2
19 m2
Prezydent Miasta Łodzi ogłasza ustny przetarg nieograniczony (licytację) na sprzedaż samodzielnych lokali mieszkalnych i samodzielnych
lokali użytkowych, wraz z udziałem w prawie własności gruntu, stanowiących własność Miasta Łodzi, usytuowanych w budynkach
położonych w Łodzi przy:
Lp. Położenie nieruchomości
Nr księgi wieczystej nieruchomości
gruntowej zabudowanej
Rejon Obsługi Najemców
Obręb,
nr działki,
powierzchnia
działki [m2
]
Powierzchnia
lokalu [m2
]
udział w częściach
wspólnych
nieruchomości
Struktura lokalu
usytuowanie lokalu
w budynku
Cena
wywoławcza
łączna
[zł]
Wadium
[zł]
Minimalna
kwota
postąpienia
[zł]
1 2 3 4 5 6 7 8
1. ul. Andrzeja Struga 7*
1/*
2
lokal mieszkalny nr 22*3
KW LD1M/00002262/2
Miejski Administrator Nieruchomości
tel.: (42) 637 77 19; 798 731 961;
Rejon Obsługi Najemców "Centrum"
ul. Piotrkowska 238
S-6
105/1
1959
37,03
____________
0,008
1 pokój, kuchnia
________________
oficyna budynku
nr 411 – IV piętro
(poddasze)
140 000 14 000 1 400
2. ul. Andrzeja Struga 7*
1/*
2
lokal mieszkalny nr 23*4
KW LD1M/00002262/2
Miejski Administrator Nieruchomości
tel.: (42) 637 77 19; 798 731 961;
Rejon Obsługi Najemców "Centrum"
ul. Piotrkowska 238
S-6
105/1
1959
21,63
____________
0,004
1 pokój
________________
oficyna budynku
nr 411 – IV piętro
(poddasze)
80 000 8 000 800
2
3. ul. Andrzeja Struga 7*
1/*
2
lokal mieszkalny nr 42/45*5
KW LD1M/00002262/2
Miejski Administrator Nieruchomości
tel.: (42) 637 77 19; 798 731 961;
Rejon Obsługi Najemców "Centrum"
ul. Piotrkowska 238
S-6
105/1
1959
60,85
____________
0,012
1 izba
________________
oficyna budynku
nr 411 – IV piętro
(poddasze)
220 000 22 000 2 200
4. ul. Wólczańska 72*
1
lokal użytkowy nr 4U*6
KW LD1M/00052259/3
Miejski Administrator Nieruchomości
tel.: (42) 253 70 21; 798 735 465;
Rejon Obsługi Najemców "Zachód"
ul. Wapienna 15
S-6
200/6
829
19,38
____________
0,012
1 pomieszczenie
________________
budynek frontowy – parter 70 000 7 000 700
5. ul. Brzeźna 12*
1
lokal użytkowy nr 1U*7
KW LD1M/00035098/1
Miejski Administrator Nieruchomości
tel.: (42) 637 77 19; 798 731 674;
Rejon Obsługi Najemców "Centrum"
ul. Piotrkowska 238
S-8
78/4
322
24,82
____________
0,026
1 pomieszczenie
________________
budynek frontowy –
suterena
21 000 2 000 210
*
1
/ Zgodnie z zarządzeniem Nr 4216/VII/16 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 8 sierpnia 2016 r. w sprawie przyjęcia gminnej ewidencji zabytków
miasta Łodzi, zmienionym zarządzeniami Prezydenta Miasta Łodzi: Nr 7257/VII/17 z dnia 20 listopada 2017 r., Nr 3397/VIII/20 z dnia 28 lutego
2020 r. i Nr 6843/VIII/21 z dnia 26 marca 2021 r., budynki mieszkalne objęte zostały gminną ewidencją zabytków.
*
2
/ Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi prowadzi postępowanie w sprawie wpisania nieruchomości przy ul. Andrzeja Struga 7
do rejestru zabytków nieruchomych.
*
3
/ Dotyczy lokalu mieszkalnego nr 22 przy ul. Andrzeja Struga 7 – dostęp do pomieszczenia WC w częściach wspólnych nieruchomości.
3
*
4
/ Dotyczy lokalu mieszkalnego nr 23 przy ul. Andrzeja Struga 7 – dostęp do pomieszczenia WC w częściach wspólnych nieruchomości.
*
5
/ Dotyczy lokalu mieszkalnego nr 42/45 przy ul. Andrzeja Struga 7 – dostęp do pomieszczenia WC w częściach wspólnych nieruchomości.
Zgodnie z wpisem w protokole zdawczo-odbiorczym z dnia 23.05.2017 r. sporządzonym przez Zarząd Lokali Miejskich w lokalu przeprowadzony
został remont stropów, podczas którego usunięto ścianki działowe wyznaczające funkcje pomieszczeń, lokal do adaptacji.
*
6
/ Dotyczy lokalu użytkowego nr 4U przy ul. Wólczańskiej 72 – zgodnie z wpisem w protokole zdawczo-odbiorczym z dnia 11.05.2020 r.
sporządzonym przez Zarząd Lokali Miejskich „należy zlikwidować pomieszczenie WC wydzielone ścianką działową typu lekkiego”.
*
7
/ Dotyczy lokalu użytkowego nr 1U przy ul. Brzeźnej 12 – Według wpisu w protokole zdawczo-odbiorczym z dnia 29.04.2021 r.
sporządzonym przez Zarząd Lokali Miejskich w lokalu wyprowadzone rury instalacji wodociągowej zasilającej całą nieruchomość, nabywca
zobowiązany będzie do udostępniania lokalu odpowiednim służbom celem obsługi ww. instalacji. Termin przetargu zakończonego wynikiem
negatywnym: 14.10.2021r.
UWAGA:
Przystępujący do przetargu winni dokonać wizji lokalnej przedmiotu licytacji w terenie i uzyskać wszelkiego rodzaju informacje dotyczące
nieruchomości, takie jak: stan techniczny budynku i lokalu, elementów konstrukcyjno-budowlanych, przyłączy, instalacji i urządzeń
infrastruktury technicznej, przewodów, w tym kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych).
W tym celu należy zwrócić się do Zarządu Lokali Miejskich (właściwego Rejonu Obsługi Najemców / Miejskiego Administratora
Nieruchomości, zgodnie z informacją zawartą w kolumnie 2 tabeli).
Kwestia możliwości zachowania istniejących w lokalach urządzeń sanitarnych do uzgodnienia z Zarządem Lokali Miejskich.
Ustalenie wszystkich warunków faktycznych i prawnych niezbędnych do realizacji planowanej inwestycji oraz możliwego przyszłego
sposobu zagospodarowania nieruchomości w całości spoczywa na przystępującym do przetargu i stanowi obszar jego ryzyka.
1. Przetarg odbędzie się w dniu 20 stycznia 2022 r., w siedzibie Urzędu Miasta Łodzi, Łódź ul. Piotrkowska 104,
Duża Sala Obrad, o godz. 10:00.
2. Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli chociaż jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny
wywoławczej.
3. W licytacji mogą brać udział osoby fizyczne lub prawne, które przedłożą w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem „Dokumenty
do przetargu (licytacji) na sprzedaż lokalu nr …(należy wpisać nr lokalu) położonego w Łodzi przy ul. …(należy wpisać nazwę ulicy
i nr budynku)”, następujące dokumenty:
1) dowód wpłaty wadium;
2) dane dotyczące osoby zainteresowanej, w przypadku:
4
a) osoby fizycznej: imienia, nazwiska, numeru identyfikacji Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL),
adresu zamieszkania, adresu do doręczeń, adresu elektronicznego;
b) osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą: imienia, nazwiska, numeru identyfikacji Powszechnego Elektronicznego
Systemu Ewidencji Ludności (PESEL), adresu zamieszkania, adresu do doręczeń, adresu elektronicznego, wyciągu o wpisie
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzonego nie wcześniej niż 1 miesiąc przed datą przetargu;
c) osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej: nazwy, numeru identyfikacji podatkowej NIP, adresu
siedziby, adresu elektronicznego osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, wskazania osoby
uprawnionej do reprezentowania osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, odpisu z Krajowego
Rejestru Sądowego sporządzonego nie wcześniej niż 1 miesiąc przed datą przetargu;
3) dane dotyczące przedstawicieli osoby fizycznej, pełnomocników, osób reprezentujących osoby prawne lub jednostki organizacyjne
nie posiadające osobowości prawnej, tj. imienia, nazwiska, numeru identyfikacji Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji
Ludności (PESEL), adresu do doręczeń i adresu elektronicznego oraz w przypadku przedstawicieli osoby fizycznej – dokumentu
potwierdzającego przedstawicielstwo, w przypadku pełnomocników – pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego;
4) pisemne oświadczenie o zapoznaniu się: ze stanem prawnym nieruchomości, w terenie ze stanem zagospodarowania nieruchomości,
stanem technicznym budynku oraz lokalu, a także „Warunkami przetargu” i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, o poinformowaniu,
iż w przypadku, jeżeli wspólnota mieszkaniowa nieruchomości, z której zbywany jest lokal, posiada zobowiązania dotyczące
nieruchomości wspólnej, przejmuje to zobowiązanie w udziale ustalonym w umowie sprzedaży, przypadającym na nabywany lokal, a także
poinformowaniu, iż ustalone udziały w częściach wspólnych nieruchomości mogą ulec zmianie, na co wyraża zgodę i w związku
z powyższym oświadcza, że nie będzie z tego tytułu wnosić roszczeń wobec Miasta Łodzi oraz poinformowaniu, iż dla lokalu nie zostało
sporządzone świadectwo charakterystyki energetycznej.
UWAGA! Wzory oświadczeń/dokumentów do wypełnienia dostępne są na stronie: https://uml.lodz.pl/dla-biznesu/nieruchomosci-nasprzedaz/sprzedaz-nieruchomosci/ - zakładka MIESZKANIA lub LOKALE UŻYTKOWE .
Wyżej opisana koperta z dokumentami powinna być przesłana za pośrednictwem poczty na adres Wydziału Zbywania i Nabywania
Nieruchomości w Departamencie Gospodarowania Majątkiem Urzędu Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,
lub złożona w Łódzkim Centrum Kontaktu z Mieszkańcami, wejście od Pasażu Schillera, ul. Piotrkowska 110, w terminie
do dnia 12 stycznia 2022 r. do godz. 16:00 (decyduje data wpływu do Urzędu).
4. Złożenie niekompletnych dokumentów bądź niedostarczenie dokumentów w terminie określonym w punkcie 3, skutkować będzie
niedopuszczeniem do przetargu.
Aktualne obwieszczenia dostępne są dla
użytkowników
PRO
przeszukiwarki
portali nieruchomości Adradar
Adradar monitoruje 52 portale nieruchomości oraz ponad 1000 stron z licytacjami komorniczymi i przetargami.
Wysyłamy powiadomienia o niepublikowanych wcześniej nowościach w ciągu 8 minut.
portali nieruchomości Adradar
Adradar monitoruje 52 portale nieruchomości oraz ponad 1000 stron z licytacjami komorniczymi i przetargami.
Wysyłamy powiadomienia o niepublikowanych wcześniej nowościach w ciągu 8 minut.
Zobacz także:
Podobne licytacje komornicze:
Podobne licytacje komornicze:
Przetarg
to doskonała okazja do nabycia
obiektu / lokalu
poniżej wartości rynkowej. Pamiętaj jednak, że inwestycja w taką nieruchomość może się wiązać ze zwiększonym
ryzykiem.