Przetarg na obiekt / lokal: Brodnica


ARCHIWALNE

Cena wywoławcza:

5 650 000 zł

1 193 zł/m 2
4 735 m2
Organizator przetargu:
Kujawsko-Pomorski Transport Samochodowy Spółka Akcyjna we Włocławku
Pozostałe przetargi tego organizatora
Termin: 2023-02-17

OGŁOSZENIE

o pierwszym przetargu pisemnym nieograniczonym

na sprzedaż prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych w Brodnicy,

województwo: kujawsko-pomorskie

I. Organizator przetargu

1. Organizatorem przetargu jest Kujawsko-Pomorski Transport Samochodowy Spółka Akcyjna we Włocławku, ul. Wieniecka 39, 87-800 Włocławek, NIP: 888 311 58 16, REGON: 341 266 700, telefon: 54 230 90 20, adres e-mail: Zapytaj o Ofertę, witryna: www.bip.kpts.com.pl.

Godziny urzędowania: od 7:00 do 15:00 w dni robocze.

2. Szczegółowe warunki przetargu określa „Regulamin pierwszego (I) przetargu pisemnego nieograniczonego na sprzedaż prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych w Brodnicy”, zwany dalej w treści ogłoszenia „Regulaminem”.

3. Postępowanie dotyczące przedmiotowego przetargu oznaczone jest znakiem: KPTS-S-1/NZ/1/23/4.

II. Przedmiot przetargu i opis nieruchomości

1. Przedmiotem przetargu jest sprzedaż:

1/ prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych stanowiących działki o numerach 1497/7, 1497/8, 1497/17 i o łącznej powierzchni 19 968 m²,

2/ prawa własności budynków, budowli i urządzeń posadowionych na gruntach oddanych w użytkowanie wieczyste i stanowiących odrębne od gruntu przedmioty własności.

2. Przeznaczone do sprzedaży nieruchomości gruntowe objęta prawem użytkowania wieczystego położone są w województwie kujawsko-pomorskim, miasto Brodnica, kod pocztowy 87-300, przy ul. Podgórnej 66a. Oznaczenie nieruchomości wg katastru: jednostka ewidencyjna: 040201_1 Brodnica, obręb: 040201_1.0001 Brodnica – miasto, nr działek:1497/7, 1497/8, 1497/17.

3. Nieruchomości są zabudowane budynkami hali obsługowo-naprawczej z częścią administracyjną, myjni, stacji paliw, portierni z dyspozytornią, magazynu materiałów łatwopalnych, magazynu na dłużnicę, magazynu gazów technicznych. stacji transformatorowej, agregatu prądotwórczego, które stanowią część zajezdni autobusowej Kujawsko-Pomorskiego Transportu Samochodowego S.A. Oddział w Brodnicy.

4. Teren jest ogrodzony i oświetlony za pomocą lamp ulicznych na słupach prefabrykowanych. Na terenie nieruchomości znajdują się zaopatrująca w media poszczególne budynki rozbudowana zakładowa sieć infrastruktury technicznej, obejmująca stację transformatorową, przyłącze kablowe, zakładową sieć ciepłowniczą, zakładową sieć wodno-kanalizacyjną wraz z przyłączami do sieci miejskich, zakładową sieć kanalizacji deszczowej wraz z przyłączem odprowadzającym do sieci miejskiej. Nawierzchnia wewnętrznego układu drogowego, parkingu oraz placów postojowych wykonana jest z płyt betonowych.

5. Użytkownikiem wieczystym nieruchomości gruntowych oznaczonych numerami działek: 1497/7, 1497/8, 1497/17 jest Kujawsko-Pomorski Transport Samochodowy Spółka Akcyjna.

6. Właścicielem budynków, budowli oraz urządzeń posadowionych na nieruchomościach gruntowych, o których mowa w pkt 5, stanowiących odrębne od gruntu przedmioty własności, jest Kujawsko-Pomorski Transport Samochodowy Spółka Akcyjna, zastrzeżeniem zapisów zawartych w pkt 8.

7. Część prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych oraz własności budynków, budowli i urządzeń posadowionych na gruntach oddanych w użytkowanie wieczyste, w postaci powierzchni warsztatowych, magazynowych, biurowych, terenów placów parkingowych jest zajmowana przez najemców/dzierżawców prowadzących różnorodną działalność usługową, serwisową, handlową itp. o charakterze nieuciążliwym.

Informację o zawartych umowach zawiera Regulamin przetargu

8. Stacja paliw jest w całości dzierżawiona przez podmiot prowadzący działalność gospodarczą w zakresie obrotu paliwami. Pawilon handlowy, dystrybutory, wiata, pylon cenowy, zbiorniki na gaz oraz instalacja zbiornikowa, znajdujące się na stacji, zostały wykonane przez dzierżawcę tej stacji paliw zgodnie z postanowieniami umownymi i stanowią jego nakłady. Własnością sprzedawcy na terenie stacji paliw są 3 podziemne zbiorniki paliwowe o poj.: 2 x 32 m3, 1 x 25m3.

9. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu przetargu, zestawienie podstawowych danych techniczno-użytkowych zabudowy, przeznaczenia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, wysokości podatków i opłat i inne zawarte są w metryce nieruchomości stanowiącej załącznik A do niniejszego ogłoszenia

III. Obciążenia i zobowiązania

Służebność gruntowa na rzecz każdorazowego wieczystego użytkownika lub właściciela działki nr 1496/14, polegająca na prawie przejścia i przejazdu drogą przez działkę nr 1497/9 od drogi publicznej wzdłuż granicy działki nr 1496/14 oraz prawa użytkowania pasa gruntu wzdłuż tylnej granicy nieruchomości (północnej) o szerokości 6 metrów, celem dokonywania rozładunków i wyładunków zgodnie z treścią § 7 aktu not. rep. a. 3684/2005.

IV. Cena wywoławcza

1. Cena wywoławcza przedmiotu przetargu, obejmująca sprzedaż prawa użytkowania wieczystego gruntów stanowiących działki o numerach 1497/7, 1497/8, 1497/17 wraz z prawem własności budynków, budowli i urządzeń, stanowiących odrębne od gruntu przedmioty własności, została ustalona na kwotę 5 650 000,00 PLN netto, z zastrzeżeniem postanowień wynikających z pkt 3. (słownie złotych netto: pięć milionów sześćset pięćdziesiąt tysięcy 00/100).

2. Do ceny uzyskanej w przetargu zostanie doliczony podatek od towarów i usług w obowiązującej stawce.

3. Ceną wywoławczą nie są objęte i sprzedaży nie podlegają następujące składniki budowlane i urządzenia znajdujące się na stacji paliw: pawilon handlowy, dystrybutory paliw i gazu, wiata, pylon cenowy, zbiorniki na gaz oraz instalacje zbiornikowe. Są one własnością podmiotu dzierżawiącego stację paliw.

V. Warunki przetargu

1. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne, prawne oraz jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, z zastrzeżeniem pkt 2 poniżej.

2. W przetargu nie mogą uczestniczyć członkowie Zarządu Spółki i Rady Nadzorczej Organizatora przetargu, osoby wchodzące w skład komisji przetargowej Organizatora przetargu, a także osoby, które pozostają z członkami komisji przetargowej w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może budzić to uzasadnione wątpliwości co do bezstronności komisji przetargowej.

3. Cudzoziemcy biorący udział w przetargu, muszą wykazać spełnienie wymogów ustawy z dnia 24 marca 1920 roku o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (Dz. U. z 2017 roku, poz. 2278).

4. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest zapoznanie się z Regulaminem I przetargu, zaakceptowanie jego warunków, wpłacenie wadium oraz złożenie pisemnej oferty zawierającej cenę nabycia równą lub wyższą od ceny wywoławczej. Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.

5. Każdy oferent musi zagwarantować spełnienie a nabywca nieruchomości spełnić warunek dotyczący oddania w dzierżawę Organizatorowi przetargu, po zawarciu notarialnej umowy sprzedaży nieruchomości, wybrane pomieszczenia nieruchomości w celu prowadzenia działalności gospodarczej przez Organizatora przetargu.

6. Umowa dzierżawy pomieszczeń, o których mowa w pkt 5 będzie obowiązywać od dnia zawarcia umowy sprzedaży praw do nieruchomości, zawartej w formie aktu notarialnego, do dnia 30.06.2024r.

7. Szczegółowe warunki umowy na dzierżawę pomieszczeń określa Regulamin przetargu.

8. Oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu, oraz wszystkie oświadczenia, dokumenty, zobowiązania i inne wymagane w postępowaniu przetargowym, zgodnie z Regulaminem. Sposób wypełniania formularza ofertowego i wszystkich innych dokumentów w przetargu określa Regulamin.

9. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć następujące dokumenty, oświadczenia i zobowiązania:

1/ oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem, warunkami i przedmiotem przetargu, oświadczenie o sytuacji ekonomiczno-finansowej nabywcy, oświadczeniu o dokonaniu wizji lokalnej nieruchomości – załącznik nr 2 do Regulaminu,

2/ zobowiązanie do zawarcia notarialnej umowy sprzedaży oraz zobowiązanie do wpłaty ceny nabycia nieruchomości oraz poniesienia wszelkich kosztów związanych z zawarciem umowy notarialnej – załącznik nr 3 do Regulaminu,

3/ zobowiązanie do zawarcia umowy dzierżawy pomieszczeń. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do Regulaminu,

4/ oświadczenie oferenta w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – składane tylko w sytuacji, gdy oferent w postępowaniu przetargowym przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące i nie zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO - w przeciwnym wypadku oświadczenia nie należy składać. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do Regulaminu,

5/ oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim – składane tylko w sytuacji, gdy oferent jest osobą fizyczną niepozostającą w związku małżeńskim – załącznik nr 6 do Regulaminu.

10. Zaleca się aby oferent, jako potwierdzenie wpłaty wadium, do oferty dołączył kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego.

11. Podmioty uczestniczące w przetargu, prowadzące działalność gospodarczą, do oferty dołączają dokument w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub informację odpowiadającą aktualnemu odpisowi z rejestru przedsiębiorców pobraną zgodnie z art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 o Krajowym Rejestrze Sądowym (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1683, z póź. zm.) albo aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub zgłoszenia do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wystawionego lub pobranego nie wcześniej niż 2 miesiące przed wyznaczonym w ogłoszeniu terminem składania ofert.

Osoby prawne nieprowadzące działalności gospodarczej do oferty dołączają dokument w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.

12. Oferent składa ofertę w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści oferty do chwili jej otwarcia. Zamknięta koperta lub inne opakowanie na zewnętrznej stronie musi zawierać adres i nazwę oferenta (dopuszcza się odcisk pieczęci) oraz oznaczenie:

„Oferta na zakup nieruchomości w Brodnicy”. Oznaczenie sprawy: KPTS-S-1/NZ/1/23/4. Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert.
13. Za osoby uprawnione do reprezentowania oferenta uznaje się również osoby upoważnione, wskazane w stosownym pełnomocnictwie, które należy dołączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.

14. Gdy ofertę w przetargu składa osoba pozostająca w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspólności majątkowej, wymagany jest podpis, pod treścią oferty i pozostałych załączników, obojga małżonków. W przypadku składania oferty w przetargu przez jednego małżonka, zobowiązany jest on do przedłożenia w oryginale oświadczenia współmałżonka o wyrażeniu zgody na złożenie przez małżonka oferty przetargowej dotyczącej nabycia nieruchomości, będącej przedmiotem przetargu, ze środków pochodzących z majątku wspólnego za oferowaną cenę. Oświadczenie powinno być złożone w formie aktu notarialnego.

VI. Wadium

1. Wadium zostało ustalone w wysokości 10% ceny wywoławczej nieruchomości, bez podatku VAT i wynosi 565 000,00 zł (słownie złotych: pięćset sześćdziesiąt pięć tysięcy 00/100).

2. Wadium z oznaczeniem, że dotyczy ono nabycia nieruchomości w miejscowości w Brodnicy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego w banku PKO BP, nr konta: 89 1020 1462 0000 7102 0391 6723 w terminie do dnia 17.02.2023 r.

Za skuteczny termin wpłacenia wadium uznaje się termin zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku bankowym Organizatora przetargu.

3. Organizator przetargu nakłada na uczestnika przetargu obowiązek osobistego wniesienia wadium, co oznacza, że wadium musi być wpłacone przez podmiot, który składa ofertę.

4. Wadium przepada na rzecz Organizatora przetargu, jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w terminie ustalonym przez Organizatora przetargu.

5. Szczegółowe warunki dotyczące zwrotu wadium, zaliczenia na poczet ceny nabycia określa Regulamin przetargu.

VII. Miejsce i termin składania ofert

1. Oferty należy dostarczyć (złożyć) do siedziby Kujawsko-Pomorskiego Transportu Samochodowego Spółka Akcyjna we Włocławku, przy ul. Wienieckiej 39 lokal-sekretariat (I piętro) w terminie do dnia 17.02.2023r. do godz. 15:00.

2. Ofertę należy opatrzyć napisem:

„Oferta na zakup nieruchomości w Brodnicy”. Oznaczenie sprawy: KPTS-S-1/NZ/1/23/4. Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert.
3. Oferent składający ofertę jest nią związany przez okres 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

4. Organizator przetargu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawienie oferty w innym miejscu niż wskazane w pkt 1.

VIII. Miejsce i termin otwarcia ofert

1. Czynności związane z przeprowadzeniem przetargu wykonuje komisja przetargowa.

2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Organizatora przetargu - Kujawsko-Pomorskiego Transportu Samochodowego Spółka Akcyjna we Włocławku przy ul. Wienieckiej 39, lokal – sala konferencyjna (parter), w dniu 21.02.2023r. o godz. 10:00.

3. Otwarcie ofert jest jawne dla uczestników przetargu.

4. Podczas otwarcia ofert, przewodniczący komisji lub osoba przez niego wyznaczona przekazuje informacje, o których mowa w § 4, ust. 3, pkt 2 – 6 Regulaminu przetargu, podaje liczbę otrzymanych ofert, nazwy i adresy oferentów, zaoferowane ceny oraz przyjmuje wyjaśnienia lub oświadczenia zgłoszone przez oferentów.

IX. Umowa

1. Protokół z przeprowadzonego przetargu stanowi podstawę do zawarcia umowy sprzedaży praw do nieruchomości.

2. W terminie 21 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, Organizator przetargu powiadomi nabywcę nieruchomości o terminie i miejscu zawarcia umowy sprzedaży nieruchomości. Wyznaczony termin podpisania umowy nie może być krótszy niż 7 dni od daty doręczenia / przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Dopuszczalna jest droga elektroniczna.

3. Umowa sprzedaży zostanie zawarta w formie aktu notarialnego w kancelarii notarialnej wskazanej przez Organizatora przetargu.

4. Przed zawarciem umowy nabywca jest zobowiązany dostarczyć uchwałę (decyzję) lub inny wymagany prawem dokument stwierdzający zgodę właściwego organu na dokonanie czynności prawnej polegającej na nabyciu przedmiotu przetargu - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza - jeżeli statut, umowa lub obowiązujące przepisy wymagają uzyskanie zgody takiego organu.

5. Nabywca, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień podpisania umowy sprzedaży, jest zobowiązany do zapłaty przelewem na konto Organizatora przetargu całkowitej ceny nabycia nieruchomości, pomniejszonej o wpłacone wadium. Za dzień zapłaty uznaje się termin zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku bankowym Organizatora przetargu.

6. Wszelkie koszty zawarcia umowy oraz przeniesienia prawa użytkowania wieczystego gruntu oraz prawa własności posadowionych na tym gruncie budynków i budowli, stanowiących odrębne od gruntu przedmioty własności, ponosi nabywca nieruchomości (opłaty notarialne, skarbowe, sądowe itp.).

7. W przypadku, gdy nabywca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Organizator przetargu może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny ofert.

8. Jednocześnie z zawarciem notarialnej umowy sprzedaży nieruchomości nastąpi zawarcie umowy dzierżawy pomieszczeń, o której mowa w części V pkt 6 niniejszego ogłoszenia§ 7.

X. Wydanie nieruchomości

Wydanie nieruchomości nastąpi w terminie 21 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego.

XI. Środki ochrony przysługujące uczestnikom przetargu

1. Uczestnik przetargu, którego interes prawny doznał uszczerbku może złożyć skargę do Zarządu Kujawsko- Pomorskiego Transportu Samochodowego S.A. we Włocławku.

2. Skargę składa się w terminie 5 dni od daty:

1/ przekazania drogą elektroniczną informacji o odrzuceniu oferty,

2/ przekazania drogą elektroniczną informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty

a l b o

3/ zakończenia licytacji w dodatkowym przetargu ograniczonym.

3. W przypadku, gdy składający ofertę nie dysponuje pocztą elektroniczną lub nie podał jej adresu – termin, o którym mowa w pkt 2, liczony jest od daty zamieszczenia na stronie internetowej Sprzedawcy informacji, odpowiednio o:

1/ ofertach odrzuconych,

2/ wyborze najkorzystniejszej oferty

a l b o

3/ wyniku licytacji w dodatkowym przetargu ograniczonym.

4. Zarząd rozpoznaje skargę w terminie 5 dni roboczych od daty jej otrzymania, udzielając skarżącemu pisemnej odpowiedzi - dopuszcza się drogę elektroniczną.

5. Skarga przysługuje wyłącznie od niezgodnej z postanowieniami Regulaminu lub ogłoszenia czynności Organizatora przetargu podjętej w związku z przeprowadzeniem przetargu lub zaniechania czynności, do której Organizator przetargu jest zobowiązany na podstawie Regulaminu lub ogłoszenia.

6. W przypadku wniesienia skargi, o której mowa w pkt 1, Organizator przetargu wstrzymuje czynności związane ze zbyciem nieruchomości.

7. Zarząd może uznać skargę za zasadną i nakazać powtórzenie czynności przetargowych lub unieważnić przetarg albo uznać skargę za niezasadną.

XII. Postanowienia końcowe

1. Jeżeli nabywcą nieruchomości zostanie cudzoziemiec w rozumieniu ustawy z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (Dz. U. z 2017 roku, poz. 2278) do zawarcia umowy zbycia w formie aktu notarialnego dojdzie po uzyskaniu przez nabywcę zezwolenia ministra właściwego ds. wewnętrznych chyba, że zachodzą okoliczności zwalniające z obowiązku uzyskania takiego zezwolenia, określone w art. 8 powołanej ustawy. W razie odmowy wydania zezwolenia na nabycie nieruchomości nabywca traci uprawnienie wynikające z wyboru jego oferty, zaś Organizator przetargu dokona zwrotu wpłaconego wadium bez naliczania odsetek w terminie 14 dni od przedłożenia przez nabywcę ostatecznej decyzji odmownej.

2. Pierwszy (I) przetarg uważa się za zakończony wynikiem negatywnym, jeżeli w przetargu pisemnym nie wpłynęła ani jedna oferta lub żadna ze złożonych ofert nie spełnia warunków przetargu, lub gdy nikt nie przystąpił do dodatkowego przetargu ustnego ograniczonego, albo żaden z uczestników dodatkowego przetargu ustnego ograniczonego nie zaoferuje postąpienia ponad cenę wywoławczą.

3. Organizator przetargu zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przeprowadzenia przetargu, jego unieważnienia lub zamknięcia bez wybrania jakiejkolwiek z ofert – bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania. Z tego tytułu oferentom nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze, łącznie z prawem do składania skargi.

4. Organizator przetargu nie ponosi odpowiedzialności z tytułu:

1/ okoliczności wynikających z niewłaściwego zabezpieczenia lub opisania przez Oferenta koperty, w której znajduje się składana przez niego oferta,

2/ nieotrzymania przez Oferenta informacji związanych z prowadzonym postępowaniem przetargowym w przypadku wskazania przez Oferenta w ofercie błędnego adresu, numeru telefonu, faksu, adresu e-mail,

3/ okoliczności, o których mowa w Regulaminie, wynikających z błędnego wskazania przez Oferenta informacji dotyczących „numeru konta”, na który należy zwrócić wniesione wadium.

5. Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych oferentów zawiera Regulamin I przetargu.

Uwaga:

1. Załączniki w wersji papierowej (poza metryką) do wglądu lub pobrania, znajdują się w siedzibie Spółki, w biurze Specjalisty ds. Utrzymania Infrastruktury (parter),

2. Regulamin pierwszego (I) przetargu pisemnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości w Brodnicy oraz załączniki w wersji elektronicznej – do pobrania – znajdują się na stronie internetowej Sprzedawcy www.bip.kpts.com.pl w zakładce Przetargi -> „nie podlegające ustawie” -> „Pierwszy (I) przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości w Brodnicy” /znak postępowania: KPTS-S-1/NZ/1/23/4/.

Znak postępowania: KPTS-S-1/NZ/1/23/4

Załącznik A

METRYKA NIERUCHOMOŚCI

Położenie nieruchomości
· województwo: kujawsko-pomorskie,
· miasto: Brodnica (kod pocztowy: 87-300),
· ulica: Podgórna 66a

Łączna powierzchnia nieruchomości
19 968 m²

Numery działek i KW nieruchomości
1497/7, 1497/8, 1497/17
TO1B/00037762/0, TO1B/00037763/7, TO1B/00027544/3

Zabudowa nieruchomości i urządzenia

Zabudowa nieruchomości:

1.Hala obsługowo-naprawcza z częścią administracyjną - budynek wielosegmentowy, składający się z dwukondygnacyjnej (jednopiętrowej) części administracyjnej z pomieszczeniami zaplecza warsztatów, hal warsztatowych, stanowiska diagnostycznego. Obiekt podpiwniczony – w podziemiu znajdują się szatnie, umywalnie, kotłownia zakładowa. Budynek wybudowany w technologii mieszanej, powierzchnia użytkowa 3 810,55 m2, powierzchnia zabudowy 2 770,00 m2, kubatura 19 722,85 m3;

2.Myjnia - budynek jednokondygnacyjny (parterowy), przy budynku hali głównej. Obiekt składa się z części wyższej oraz przybudówki (łącznika z halą główną) z pomieszczeniami zaplecza, wybudowany w technologii murowanej, powierzchnia użytkowa 486,20 m2, powierzchnia zabudowy 624,00 m2, kubatura 3 996,80 m3;

3. Stacja paliw – na terenie stacji znajdują się 3 podziemne zbiorniki paliwowe o poj.: 2 x 32 m3, 1 x 25m3

4.Portiernia z dyspozytornią – budynek jednokondygnacyjny (parterowy), niepodpiwniczony, wolnostojący, wybudowany w technologii murowanej, powierzchnia użytkowa 89,87 m2, powierzchnia zabudowy 116,00 m2, kubatura 395,22 m3;

5.Magazyn materiałów łatwopalnych – budynek jednokondygnacyjny (parterowy), niepodpiwniczony, wolnostojący, wybudowany w technologii murowanej. Przy budynku wiata wykonana z konstrukcji szkieletowej. Powierzchnia użytkowa 66,60 m2, powierzchnia zabudowy 74,60 m2, kubatura 201,00 m3;

6.Magazyn na dłużnicę - budynek jednokondygnacyjny (parterowy), niepodpiwniczony, wolnostojący, wybudowany w technologii uprzemysłowionej, powierzchnia użytkowa 216,00 m2, powierzchnia zabudowy 224,00 m2, kubatura 756,00 m3;

7.Magazyn gazów technicznych - budynek jednokondygnacyjny (parterowy), niepodpiwniczony, wolnostojący, wybudowany w technologii murowanej. Przy budynku rampa z zadaszeniem. Powierzchnia użytkowa 24,52 m2, powierzchnia zabudowy 31,00 m2, kubatura 125,55 m3;

8.Stacja transformatorowa – budynek jednokondygnacyjny (parterowy), niepodpiwniczony, wolnostojący, wybudowany w technologii murowanej, powierzchnia użytkowa 23,13 m2, powierzchnia zabudowy 30,20 m2, kubatura 91,00 m3;

9.Budynek agregatu prądotwórczego - budynek jednokondygnacyjny (parterowy), niepodpiwniczony, wolnostojący, wybudowany w technologii murowanej, powierzchnia użytkowa 17,58 m2, powierzchnia zabudowy 20,70 m2, kubatura 69,16 m3;.

Teren nieruchomości utwardzony, ogrodzony, oświetlony.

Stan prawny nieruchomości
Działki o nr 1497/7, 1497/8, 1497/17 - własność Skarbu Państwa, w użytkowaniu wieczystym spółki Kujawsko-Pomorski Transport Samochodowy S.A.
Księgi wieczyste: TO1B/00037762/0, TO1B/00037763/7, TO1B/00027544/3 prowadzone przez V Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Brodnicy.

Ciężary i ograniczenia
Służebność gruntowa na rzecz każdorazowego wieczystego użytkownika lub właściciela działki nr 1496/14, polegająca na prawie przejścia i przejazdu drogą przez działkę nr 1497/9 od drogi publicznej wzdłuż granicy działki nr 1496/14 oraz prawa użytkowania pasa gruntu wzdłuż tylnej granicy nieruchomości ( północnej ) o szerokości 6 metrów, celem dokonywania rozładunków i wyładunków zgodnie z treścią § 7 aktu not. rep. a. 3684/2005.

Przeznaczenie wg miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Nieruchomości znajdują się na obszarze, dla którego miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego nie obowiązuje.
Zgodnie ze „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Brodnica”, zatwierdzonym Uchwałą nr XXVIII/307/2009 Rady Miejskiej w Brodnicy z dnia 1 grudnia 2009 r., zmienionym Uchwałą nr XXII/202/2012 Rady Miejskiej w Brodnicy z dnia 23 sierpnia 2012 r. nieruchomości położone są na obszarze oznaczonym symbolem „AG” o przeznaczeniu „ tereny aktywności gospodarczej”.

Widok nieruchomości
/kolorem niebieskim oznaczono nieruchomość przeznaczoną do sprzedaży/

Media
Nieruchomości posiadają pełne uzbrojenie infrastrukturalne (energii elektrycznej, kanalizacyjne, wodociągowe i telekomunikacyjne, ogrzewanie z kotłowni zakładowej).

Wysokość podatków i opłat w 2022r.

Opłata roczna z tytułu użytkowania wieczystego – 38 174,00 zł

Roczny łączny podatek od nieruchomości – 141 933,00 zł

Cena łączna nieruchomości (wywoławcza)

5 650 000,00 PLN bez podatku VAT

Dodatkowe informacje - kontakt

Specjalista ds. Utrzymania Infrastruktury, tel. 54 230 90 20, wew. 313, kom. 571 319 944.

Kontakt:
Kujawsko-Pomorski Transport Samochodowy Spółka Akcyjna we Włocławku
tel: 571 319 944
Zapytaj o Ofertę

Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Aktualne obwieszczenia dostępne są dla użytkowników PRO przeszukiwarki
portali nieruchomości Adradar


Adradar monitoruje 52 portale nieruchomości oraz ponad 1000 stron z licytacjami komorniczymi i przetargami.
Wysyłamy powiadomienia o niepublikowanych wcześniej nowościach w ciągu 8 minut.


Przetarg to doskonała okazja do nabycia obiektu / lokalu poniżej wartości rynkowej. Pamiętaj jednak, że inwestycja w taką nieruchomość może się wiązać ze zwiększonym ryzykiem.