Przetarg na obiekt / lokal: Paczków, Daszyńskiego


ARCHIWALNE

Cena wywoławcza:

1 089 535,50 zł


Organizator przetargu:
Syndyk
Termin: 2022-02-07

sygn. akt: XII GUp 385/18
OBWIESZCZENIE
Syndyk masy upadłości ************** w upadłości z siedzibą w Toszku ogłasza przetarg na sprzedaż prawa własności nieruchomości wchodzących w skład majątku masy upadłości na następujących warunkach:
Przedmiotem sprzedaży są prawa własności nieruchomości zabudowanych wchodzących w skład majątku masy upadłości ************** w upadłości z siedzibą w Toszku.
1. W skład majątku masy upadłości wchodzą poniżej opisane prawa własności nieruchomości gruntowych zabudowanych :
1.1 prawo własności nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem użytkowym o charakterze magazynowym piętrowym, położonej w Paczkowie przy ul. Daszyńskiego 14, stanowiącej działki o numerach ewidencyjnych 701/5, 701/8, 701/11, 701/12, dla której Sąd Rejonowy w Opolu prowadzi księgę wieczystą numer ******************* po cenie nie niższej niż 90% wartości oszacowania, tj. za kwotę 1 089 535,50 złotych (słownie: jeden milion osiemdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset trzydzieści pięć złotych 50/100) określone w regulaminie przetargu, złożonym do akt przez syndyka datowanym za dzień 15 września 2021 r. Do ceny zostanie doliczony obowiązujący podatek od towarów i usług o ile będzie on należny;
1.2 prawo własności nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem użytkowym o charakterze warsztatowym położonej w Paczkowie obręb 0001 przy ul. Daszyńskiego, stanowiącej działki o numerach ewidencyjnych 710/1, 710/3, dla której Sąd Rejonowy w Opolu prowadzi księgę wieczystą numer *******************, ******************* po cenie nie niższej niż 90% wartości oszacowania, tj. za kwotę 258 272,10 złotych (słownie: dwieście pięćdziesiąt osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt dwa złote 10/100) określone w regulaminie przetargu, złożonym do akt przez syndyka datowanym za dzień 15 września 2021 r. Do ceny zostanie doliczony obowiązujący podatek od towarów i usług o ile będzie on należny;
1.3 prawo własności nieruchomości gruntowej zabudowanej obiektem usługowym z zakresu turystyki, obiektem biurowo-mieszkalnym z węzłem gospodarczo sanitarnym, kompleksem magazynowym o zróżnicowanej wysokości, obiektem stacji trafo, położonej w Paczkowie przy ul. Daszyńskiego 12-12a, stanowiącej działki o nr ewidencyjnych 701/3, 701/4, 701/9, 701/10, dla której Sąd Rejonowy w Opolu prowadzi księgę wieczystą numer *******************, po cenie nie niższej niż 90% wartości oszacowania tj. za kwotę 3 017 567,70 złotych (słownie: trzy miliony siedemnaście tysięcy pięćset sześćdziesiąt siedem złotych 70/100 ) określone w regulaminie przetargu, złożonym do akt przez syndyka datowanym za dzień 15 września 2021 r. Do ceny zostanie doliczony obowiązujący podatek od towarów i usług o ile będzie on należny.
2. Pisemne oferty w języku polskim mogą być składane w terminie do dnia 07 lutego 2022 roku. Oferta winna być zapakowana w zamkniętą kopertę opatrzoną dopiskiem: Wojciech Latocha prowadzący działalność gospodarczą pod firmą "HAWEX" Wojciech Latocha w upadłości z siedzibą: 44-180 Toszek, ul. Wielowiejska 12 a, Sygn. akt XII GUp 385/18 i dostarczona do Biura Podawczego w Sądzie Rejonowym Gliwice Wydział XII Gospodarczy przy ul. Powstańców Warszawy 23, w godzinach pracy Biura przy czym za datę złożenia oferty, także nadanej w formie przesyłki, uważa się datę jej wpływu do Biura Podawczego.
3. Przystępujący do przetargu powinien, pod rygorem niedopuszczenia do przetargu, wpłacić wadium dla poszczególnych składników majątku masy upadłości, tj.:
dla poz. 1.1 w wysokości 108 953,00 złotych (słownie: sto osiem tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt trzy złote);
dla poz. 1.2 w wysokości 25 827,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy osiemset dwadzieścia siedem złotych);
dla poz. 1.3 w wysokości 301 756,00 złotych (słownie: trzysta jeden tysięcy siedemset pięćdziesiąt sześć złotych ).
Wadium za poszczególne składniki majątku masy upadłości należy wpłacać na rachunek bankowy masy upadłości o numerze: 52 1020 2401 0000 0002 0161 1086 najpóźniej w ostatnim dniu terminu składania ofert.
4. Uczestnikami przetargu mogą być krajowe i zagraniczne osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne posiadające zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych.
5. Sędzia-Komisarz dokonuje otwarcia ofert i syndyk wybiera najkorzystniejszą z nich bądź ustala, że przetarg został zamknięty bez wyboru którejkolwiek z ofert.
6. Wybór oferty jest prawnie skuteczny po zatwierdzeniu go przez Sędziego-Komisarza.
7. Oferta kupna powinna zawierać:
1) nazwę, siedzibę oraz podpisy osób upoważnionych do reprezentacji wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru oferenta;
2) proponowaną cenę zakupu netto oraz termin i formę zapłaty;
3) potwierdzenie dokonania wpłaty wadium;
4) oświadczenie, że oferent nie jest Syndykiem lub Sędzią-Komisarzem, upadłym, jego małżonkiem, zstępnym, wstępnym albo rodzeństwem, a gdy upadły nie jest osobą fizyczną, jego przedstawicielem oraz, że nie jest małżonkiem, wstępnym, zstępnym, rodzeństwem oraz powinowatym w tej samej linii lub stopniu osób wymienionych powyżej;
5) oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z regulaminem przetargu i akceptacji warunków i zasad w nich zawartych.
8. Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędzie się na posiedzeniu jawnym w dniu 9 lutego 2022 roku, odpowiednio dla pkt.:
1.1. o godzinie 13:00, sala 112 budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach, Wydział XII Gospodarczy, ul. Powstańców Warszawy 23, 44-101 Gliwice;
1.2. o godzinie 13:20, sala 112 budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach, Wydział XII Gospodarczy, ul. Powstańców Warszawy 23, 44-101 Gliwice;
1.3. o godzinie 13:40, sala 112 budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach, Wydział XII Gospodarczy, ul. Powstańców Warszawy 23, 44-101 Gliwice.
9. Ogłoszenie oraz warunki przetargumogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny;
10. Przetarg może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert;
11. Syndyk zawiera umowę sprzedaży w terminie określonym przez Sędziego-Komisarza, nie dłuższym niż cztery miesiące od dnia zatwierdzenia wyboru oferty;
12. Uczestnik przetargu jest związany ofertą do upływu wyznaczonego przez syndyka terminu zawarcia umowy;
13. Cena sprzedaży przedsiębiorstwa - pomniejszona o wpłacone wadium - powinna być wpłacona i zaksięgowana na rachunku bankowym masy upadłości najpóźniej w dniu zawarcia umowy (przed podpisaniem umowy);
14. Koszty zawarcia umowy sprzedaży obciążają nabywcę.
15. Szczegółowe warunki przetargu określają warunki sprzedaży przedsiębiorstwa zatwierdzone postanowieniem Sędziego-Komisarza w sprawie XII GUp 385/18, wyłożone do wglądu w biurze syndyka masy upadłości 41 - 300 Dąbrowa Górnicza, ul. 11 Listopada 1 oraz w Sądzie Rejonowym w Gliwicach (XII Wydział Gospodarczy, ul. Powstańców Warszawy 23, 41-101 Gliwice).
16. Nieruchomości wchodzące w skład majątku masy upadłości można oglądać w terminie do dnia 04 lutego 2022 roku po wcześniejszym uzgodnieniu z syndykiem (tel. 501 438 343).

34152900
Aktualne obwieszczenia dostępne są dla użytkowników PRO przeszukiwarki
portali nieruchomości Adradar


Adradar monitoruje 52 portale nieruchomości oraz ponad 1000 stron z licytacjami komorniczymi i przetargami.
Wysyłamy powiadomienia o niepublikowanych wcześniej nowościach w ciągu 8 minut.


Przetarg to doskonała okazja do nabycia obiektu / lokalu poniżej wartości rynkowej. Pamiętaj jednak, że inwestycja w taką nieruchomość może się wiązać ze zwiększonym ryzykiem.