Przetarg na obiekt / lokal: Reszel, Chrobrego


ARCHIWALNE

Cena wywoławcza:

2 890 000 zł

340 zł/m 2
8 508 m2
Organizator przetargu:
Syndyk
Termin: 2025-10-28

Syndyk Masy Upadłości

** w upadłości w Reszlu ul. Chrobrego **

ogłasza pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż:
* Prawo użytkowania wieczystego gruntu wraz z prawem własności budynków i urządzeń stanowiących odrębny przedmiot własności, położonych w obrębie 1 miasta Reszel:

Lp.

Oznaczenie

Nieruchomości

Powierzchnia

gruntu

Powierzchnia

użytkowa

zabudowy

Adres / Opis

Cena

wywoławcza

netto (plus VAT)

Numer Księgi

Wieczystej

1.1

Działki nr**

25 901 m²

8 508,14 m²

Reszel ul. Chrobrego **. Zabudowa:

hala obróbki wiórowej,

hala obróbki mechanicznej,

hala mechaniczna, hala montażu,

hala spawalni, kuźnia,

narzędziownia, magazyn wyrobów gotowych, trafostacja,

podstacja transformatorowa, oczyszczalnia ścieków.

Działka nr 35/14 stanowi drogi wewnętrzne.

2 890 000,00 zł

*******************

1.2

Działka nr **

5 834 m²

968,60 m²

Reszel ul. Chrobrego **. Zabudowa:

budynek kotłowni.

Ujęte w cenie

pkt 1.1

*******************

1.3

Działka nr ***

1 996 m²

211,40 m²

Reszel ul. Lipowa. Zabudowa:

budynek sprężarkowni.

Ujęte w cenie

pkt 1.1

*******************

1.4

Działka nr ***

577 m²

-

Reszel ul. Lipowa.

Droga dojazdowa.

Ujęte w cenie

pkt 1.1

*******************

Cena wywoławcza netto dla pozycji 1.1-1.4 wynosi: 2 890 000,00 zł (słownie: dwa miliony osiemset dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) plus należny podatek VAT.

* Prawo użytkowania wieczystego gruntu wraz z prawem własności budynków i urządzeń stanowiących odrębny przedmiot własności, położonych w obrębie 1 miasta Reszel:

Lp.

Oznaczenie

Nieruchomości

Powierzchnia

gruntu

Powierzchnia

użytkowa zabudowy

Adres / Opis zabudowy

Cena

wywoławcza

netto (plus VAT)

Numer

Księgi Wieczystej

2.1

Działka nr ***

10 527 m²

6 618,40 m² (6 160 m² + 458,40 m²)

Reszel ul. Chrobrego **.

Zabudowa: budynek

odlewni i stolarni oraz budynek socjalny.

1 890 000,00 zł

*******************

Cena wywoławcza netto dla pozycji 2.1 wynosi: 1 890 000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) plus należny podatek VAT.

 

* Półfabrykaty, materiały, wyroby gotowe:

Wycenione operatem szacunkowym z dnia 04.04.2025 r. nr 5/5-T/2025. Cena wywoławcza netto: 946 987,20 zł (słownie: dziewięćset czterdzieści sześć tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt siedem złotych 20/100) plus należny podatek VAT.

* Wartości niematerialne i prawne:

Wycenione operatem szacunkowym z dnia 25.04.2025 r. nr 5/4-T/2025. Cena wywoławcza netto: 888 786,87 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt osiem tysięcy siedemset osiemdziesiąt sześć złotych 87/100) plus należny podatek VAT.

 

Składanie Ofert

Pisemne oferty należy składać w terminie do dnia 28 października 2025 r. do godziny 15:00. Oferty należy składać na adres: Kancelaria Notarialna Notariusz Elżbiety Brewka i Notariusz Łukasz Brewka s.c., ul. Kopernika 1/1, 10-510 Olsztyn. Oferty muszą być umieszczone w zapieczętowanych kopertach z wyraźną adnotacją: „Oferta przetargowa ***”. Notariusz sporządzi protokół wpływu ofert.

 

Otwarcie Ofert

Otwarcie i rozpatrzenie ofert nastąpi w Kancelarii Notarialnej (pod ww. adresem) w dniu 29 października 2025 r. o godzinie 09:50.

 

Wymagania Oferty

Oferta, pod rygorem odrzucenia, powinna zawierać:

* Imię i nazwisko lub pełną nazwę (firmę) oferenta wraz z adresem zamieszkania/siedziby.
* Dokładne wskazanie przedmiotu zakupu (nr pozycji 1, 2, 3 lub 4) oraz proponowaną cenę zakupu (netto), nie niższą niż cena wywoławcza.
* Oświadczenie o warunkach zakupu, w tym zobowiązanie, że termin zawarcia umowy sprzedaży nie będzie dłuższy niż 4 (cztery) miesiące, licząc od daty przyjęcia oferty przez Syndyka.
* Potwierdzenia wpłaty wadium.

 

Wadium

Wadium wynosi 10% (dziesięć procent) ceny wywoławczej dla wybranego przedmiotu zakupu. Wadium należy wpłacić przelewem na konto masy upadłości „REMA” SA prowadzone w banku PKO BP SA o numerze: 68 1020 3639 0000 8702 0124 8285.

 

Zastrzeżenia Syndyka

Syndyk zastrzega sobie prawo do:

* Zarządzenia aukcji (licytacji ustnej) w celu wyłonienia nabywcy spośród oferentów.
* Zmiany warunków przetargu lub jego unieważnienia w każdym czasie, bez podania przyczyny.

 

Informacje Dodatkowe

Szczegółowych informacji na temat przedmiotu przetargu oraz jego regulaminu można uzyskać:

* W Biurze Syndyka w Olsztynie, ul. Kopernika 12/3.
* Telefonicznie pod numerem: 89 527-07-15.
* Na stronie internetowej: www.syndykolsztyn.pl.
*

Kod publikacji Adradar: 16 321 197
Aktualne obwieszczenia dostępne są dla użytkowników PLUS przeszukiwarki
portali nieruchomości Adradar


Adradar monitoruje 52 portale nieruchomości oraz ponad 1000 stron z licytacjami komorniczymi i przetargami.
Wysyłamy powiadomienia o niepublikowanych wcześniej nowościach w ciągu 8 minut.


Przetarg to doskonała okazja do nabycia obiektu / lokalu poniżej wartości rynkowej. Pamiętaj jednak, że inwestycja w taką nieruchomość może się wiązać ze zwiększonym ryzykiem.