Przetarg na obiekt / lokal: Wojkowice


ARCHIWALNE

Cena wywoławcza:

10 279 996,90 zł


Organizator przetargu:
Syndyk
Termin: 2023-12-18

Syndyk Masy Upadłości

ogłasza pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż nieruchomości

1. Przedmiotem przetargu są:

* prawo własności nieruchomości stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 1673/13 o powierzchni 2,0144 ha, zabudowanej budynkiem magazynowym nr 1, budynkiem magazynowym nr 2, budynkiem magazynowym nr 3, budynkiem magazynowym nr 4, budynkiem warsztatowym nr 1, budynkiem warsztatowo-biurowym, budynkiem warsztatowym nr 2, budynkiem warsztatowo-magazynowym, budynkiem w budowie w stanie surowym, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************,
* prawo własności nieruchomości składającej się z działek gruntu o numerach ewidencyjnych 1673/20 i 1673/21, o łącznej powierzchni 1,1848 ha, zabudowanej budynkiem warsztatowo-garażowym, budynkiem magazynowo- składowym z wiatą, budynkiem administracyjno-biurowym, budynkiem magazynowym, wiatą, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************,
* prawo własności nieruchomości, składającej się z działek gruntu o numerach ewidencyjnych 1673/25, 1673/28 i 1673/29 o łącznej powierzchni 0,3559 ha, zabudowanej budynkiem stacji trafo, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************,
* udział wynoszący 1/2 w prawie własności nieruchomości składającej się z działek gruntu o numerach ewidencyjnych 1673/34 i 1673/35 o łącznej powierzchni 0,1303 ha, zabudowanej budynkiem biurowym, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************,
* prawo własności nieruchomości składającej się z działek gruntu o numerach ewidencyjnych 1673/15, 1673/16, 1673/8 o łącznej powierzchni 0,5715 ha, zabudowanej budynkiem magazynowym, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************,
* prawo własności nieruchomości, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 1673/32 o powierzchni 1,3690 ha, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************,
* prawo własności nieruchomości, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 1673/9 o powierzchni 1167 m2, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************,
* udział wynoszący 4/8 w prawie własności nieruchomości, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 1673/31 o powierzchni 2700 m2, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************.

2. Cena wywoławcza: 10 279 996,90 zł. W przypadkach przewidzianych przepisami prawa cena zostanie powiększona o należny podatek od towarów i usług.

3. Sprzedaż nastąpi w drodze przetargu. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie pisemnej, wiążącej i bezwarunkowej oferty w terminie do dnia 18 grudnia 2023 r. do godz. 14:00. Oferty należy składać na adres biura syndyka masy upadłości Leszka Tajera przy ul. Chłodna 2, 40–311 Katowice. W przypadku składania ofert drogą pocztową decyduje data i godzina wpływu.

4. Oferent zobowiązany jest wpłacić wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej na rachunek bankowy 94 1050 1360 1000 0090 3256 5344.

5. Rozpoznanie ofert nastąpi na posiedzeniu jawnym z udziałem Sędziego – komisarza w dniu 19 grudnia 2023 r. o godz. 8:30 w budynku Sądu Rejonowego Katowice – Wschód w Katowicach Wydział X Gospodarczy ul. Lompy 14, sala 12.

6. Organizator przetargu: syndyk masy upadłości ustanowiony w postępowaniu upadłościowym upadłego Leszka Tajera, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą PHU Megalift Leszek Tajer w Siemoni (NIP: 625 00 11 539) oraz PHU „Trans Kop” w Siemoni (NIP: 625 20 38 169).

7. Regulamin przetargu oraz operaty szacunkowe można przeglądać w biurze syndyka mieszczącym się w Katowicach, ul. Chłodna 2 w dni robocze w godzinach od 10:00 do 15:00. Informacje na temat przedmiotu przetargu można uzyskać także pod nr telefonu 690 089 009 oraz e-mail: syndykmasyupadlosci@gmail.com

8. Syndyk zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

 
Aktualne obwieszczenia dostępne są dla użytkowników PRO przeszukiwarki
portali nieruchomości Adradar


Adradar monitoruje 52 portale nieruchomości oraz ponad 1000 stron z licytacjami komorniczymi i przetargami.
Wysyłamy powiadomienia o niepublikowanych wcześniej nowościach w ciągu 8 minut.


Przetarg to doskonała okazja do nabycia obiektu / lokalu poniżej wartości rynkowej. Pamiętaj jednak, że inwestycja w taką nieruchomość może się wiązać ze zwiększonym ryzykiem.