Przetarg na obiekt / lokal: Wojkowice


ARCHIWALNE

Cena wywoławcza:

7 709 997,68 zł


Organizator przetargu:
Syndyk
Termin: 2024-04-15

Syndyk Masy Upadłości

ogłasza pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż nieruchomości

* Przedmiotem przetargu są:

* prawo własności nieruchomości stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 1673/13 o powierzchni 2,0144 ha, zabudowanej budynkiem magazynowym nr 1, budynkiem magazynowym nr 2, budynkiem magazynowym nr 3, budynkiem magazynowym nr 4, budynkiem warsztatowym nr 1, budynkiem warsztatowo-biurowym, budynkiem warsztatowym nr 2, budynkiem warsztatowo-magazynowym, budynkiem w budowie w stanie surowym, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************,
* prawo własności nieruchomości składającej się z działek gruntu o numerach ewidencyjnych 1673/20 i 1673/21, o łącznej powierzchni 1,1848 ha, zabudowanej budynkiem warsztatowo-garażowym, budynkiem magazynowo-składowym z wiatą, budynkiem administracyjno-biurowym, budynkiem magazynowym, wiatą, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************,
* prawo własności nieruchomości, składającej się z działek gruntu o numerach ewidencyjnych 1673/25, 1673/28 i 1673/29 o łącznej powierzchni 0,3559 ha, zabudowanej budynkiem stacji trafo, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************,
* udział wynoszący 1/2 w prawie własności nieruchomości składającej się z działek gruntu o numerach ewidencyjnych 1673/34 i 1673/35 o łącznej powierzchni 0,1303 ha, zabudowanej budynkiem biurowym, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************,
* prawo własności nieruchomości składającej się z działek gruntu o numerach ewidencyjnych 1673/15, 1673/16, 1673/8 o łącznej powierzchni 0,5715 ha, zabudowanej budynkiem magazynowym, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************,
* prawo własności nieruchomości, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 1673/32 o powierzchni 1,3690 ha, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************,
* prawo własności nieruchomości, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 1673/9 o powierzchni 1167 m2, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************,
* udział wynoszący 4/8 w prawie własności nieruchomości, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 1673/31 o powierzchni 2700 m2, położonej w Wojkowicach Kościelnych, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą o nr *******************.

* Cena wywoławcza: 7 709 997,68 zł. W przypadkach przewidzianych przepisami prawa cena zostanie powiększona o należny podatek od towarów i usług.
* Sprzedaż nastąpi w drodze przetargu. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie pisemnej, wiążącej i bezwarunkowej oferty w terminie do dnia 15 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00. Oferty należy składać na adres biura syndyka masy upadłości ***** przy ul. Chłodna 2, 40–311 Katowice. W przypadku składania ofert drogą pocztową decyduje data i godzina wpływu.
* Oferent zobowiązany jest wpłacić wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej na rachunek bankowy 94 1050 1360 1000 0090 3256 5344. Wadium powinno zostać wpłacone z rachunku bankowego, którego właścicielem jest *******************
* Rozpoznanie ofert nastąpi na posiedzeniu jawnym z udziałem Sędziego – komisarza w dniu 16 kwietnia 2024 r. o godz. 9:00 w budynku Sądu Rejonowego Katowice – Wschód w Katowicach Wydział X Gospodarczy ul. Lompy 14, sala 12.
* Organizator przetargu: syndyk masy upadłości ustanowiony w postępowaniu upadłościowym upadłego *****, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą PHU Megalift **** w Siemoni (NIP: 625 00 11 539) oraz PHU „Trans Kop” w Siemoni (NIP: 625 20 38 169).
* Regulamin przetargu oraz operaty szacunkowe można przeglądać w biurze syndyka mieszczącym się w Katowicach, ul. Chłodna 2 w dni robocze w godzinach od 10:00 do 15:00. Informacje na temat przedmiotu przetargu można uzyskać także pod nr telefonu 690 089 009 oraz e-mail: syndykmasyupadlosci@gmail.com
* Syndyk zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
*

Aktualne obwieszczenia dostępne są dla użytkowników PRO przeszukiwarki
portali nieruchomości Adradar


Adradar monitoruje 52 portale nieruchomości oraz ponad 1000 stron z licytacjami komorniczymi i przetargami.
Wysyłamy powiadomienia o niepublikowanych wcześniej nowościach w ciągu 8 minut.


Przetarg to doskonała okazja do nabycia obiektu / lokalu poniżej wartości rynkowej. Pamiętaj jednak, że inwestycja w taką nieruchomość może się wiązać ze zwiększonym ryzykiem.