Przetarg na obiekt / lokal: Knurów, Floriana


ARCHIWALNE

Cena wywoławcza:

310 940 zł

1 835 zł/m 2
169 m2
Organizator przetargu:
Urząd Miasta Knurów
Pozostałe przetargi tego organizatora
Termin: 2023-10-10

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 431/GR/2023
Prezydenta Miasta Knurów z dnia 31.08.2023 r.
Ogłoszenie
Prezydent Miasta Knurów informuje, że
w dniu 10.10.2023 r. o godz. 10:00
w budynku Urzędu Miasta Knurów przy ul. Niepodległości 7 w sali sesyjnej (I piętro)
przeprowadzony zostanie trzeci przetarg ustny nieograniczony
na sprzedaż prawa własności zabudowanej budynkiem użytkowym nieruchomości
położonej w Knurowie przy ul. Floriana 5, obejmującej działkę nr 1791
Poprzednie przetargi odbyły się w dniu 06.04.2023 r. i 06.07.2023 r. Obydwa zakończyły się wynikiem
negatywnym.
I. PRZEDMIOT PRZETARGU
Przedmiotem trzeciego przetargu ustnego nieograniczonego jest sprzedaż prawa własności zabudowanej
nieruchomości, stanowiącej własność Gminy Knurów, położonej w Knurowie przy ul. Floriana 5,
obejmującej działkę nr 1791 o pow. 0,0423 ha, zapisanej w operacie ewidencji gruntów:
m. Knurów, obręb Knurów, arkusz mapy 21, dla której Sąd Rejonowy w Gliwicach prowadzi księgę
wieczystą nr GL1G/00100609/7. Działy III i IV powoływanej księgi wieczystej są wolne od wpisów.
Nieruchomość znajduje się w centrum miasta. Sąsiedztwo działki nr 1791 stanowi teren szpitala
miejskiego, budynek Urzędu Miasta, zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna, tereny zieleni oraz ogródki
działkowe. Na działce nr 1791 posadowiony jest budynek użytkowy w zabudowie wolnostojącej,
oznaczony na mapie numerem ewidencyjnym 1300 – Załącznik nr 1. W budynku znajdują się dwa lokale
użytkowe. W pierwszym znajdował się dom pogrzebowy, w drugim pomieszczenia biurowe. Bezpośrednio
przy budynku znajduje się ogólnodostępny parking na działkach graniczących.
Działka po obrysie zewnętrznym granic tworzy kształt regularny zbliżony do prostokąta, a ukształtowanie
terenu jest płaskie. Poza obrysem zabudowy teren działki nr 1791 w przeważającej części jest utwardzony
kostką brukową betonową. Nieruchomość jest uzbrojona w sieci: wodociągową, elektryczną, kanalizacyjną
oraz sieć ciepłowniczą.
Informacje dotyczące budynku znajdującego się na działce nr 1791 przedstawia poniższa tabela:
Stan zagospodarowania nieruchomości
Powierzchnia zabudowy [m2
] 219,00
Powierzchnia użytkowa [m2
] 169,44
Ilość kondygnacji Jedna kondygnacja, podpiwniczony – pomieszczenie piwniczne
o wysokości 0,80 m
Podpiwniczenie Całkowite
Konstrukcja budynku Konstrukcja ścian zewnętrznych murowana, mieszana
Konstrukcja dachu i pokrycie Dach płaski, pokryty papą
Elewacja Budynek ocieplony styropianem, elewacja budynku w dobrym stanie
technicznym
Stolarka okienna Wymieniona – okna PCV
Stolarka drzwiowa Drzwi zewnętrzne PCV, szklone; drzwi wewnętrzne – płytowe, starego
i nowego typu
Tynki i okładziny ścienne W lokalu stanowiącym dom pogrzebowy tynki wymagają
przeprowadzenia prac modernizacyjnych, położone płytki są starego
typu, w kaplicy położone są panele ścienne. W lokalu biurowym tynki
wyremontowane, położone są płyty kartonowo – gipsowe, gładzie
1/6
gipsowe, malowane.
Posadzki i podłogi W lokalu stanowiącym dom pogrzebowy płytki lastrico i ceramiczne
starego typu, natomiast w lokalu biurowym płytki ceramiczne
i wykładzina PCV.
Instalacje w budynku Woda, energia elektryczna, kanalizacja, ogrzewanie indywidualne:
elektryczne
Stan techniczny oraz standard budynku Stan techniczny budynku dobry, tj. budynek ocieplony, elewacja
budynku w stanie dobrym, schody zewnętrzne betonowe, pokryte
płytami z lastrico oraz metalowe. Funkcjonalność budynku dobra.
Standard wykończenia: lokal stanowiący dom pogrzebowy – mierny,
lokal biurowy – dobry.
W lokalu stanowiącym dom pogrzebowy znajdują się następujące pomieszczenia: korytarze, chłodnia,
pomieszczenie do przygotowywania zwłok, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie techniczne, sala
sekcyjna, pomieszczenia sanitarne, wc, pokój lekarski, pomieszczenia gospodarcze, pomieszczenia
techniczne i kaplica.
W lokalu stanowiącym lokal biurowy znajdują się: recepcja, pomieszczenia socjalne, pomieszczenia
sanitarne, wc, pomieszczenia szkoleniowe, archiwum.
Dostęp działki nr 1791 do drogi publicznej odbywa się poprzez nieruchomości należące do zasobu
gminnego (części działek 1790/9 i 1800/4). Możliwe są trzy warianty dojazdu do przedmiotowej
nieruchomości:
• od drogi publicznej ul. Wilsona, a następnie ul. Floriana,
• od drogi publicznej ul. Szpitalnej, a następnie ul. Floriana,
• od drogi publicznej ul. Floriana Ogana, a następnie ul. Floriana.
Dostęp do miejsc postojowych, znajdujących się bezpośrednio przy budynku możliwy będzie po zmianie
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, którego procedura się już rozpoczęła. Cały etap
zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego może potrwać maksymalnie do 12
miesięcy.
II. PRZEZNACZENIE NIERUCHOMOŚCI I SPOSÓB ZAGOSPODAROWANIA
Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Knurów, tj. uchwałą
nr VII/91/2019 Rady Miasta Knurów z dnia 17 kwietnia 2019 r. w sprawie miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego miasta Knurów obejmującego obszar ograniczony ulicami: Wilsona,
1 – go Maja, Dworcową, Pocztową oraz linię kolejową działka nr 1791 przeznaczona jest pod tereny usług
nieuciążliwych – symbol planu Z21.18UI.
Teren działki nr 1791 przeznaczony jest pod:
1) zabudowę niepublicznymi i publicznymi usługami z zakresu ochrony zdrowia i opieki społecznej,
2) zabudowę usługami nieuciążliwymi nie wymienionymi w pkt 1, o których mowa w § 3 pkt 14, z wyłączeniem
lit. G (obsługa komunikacji samochodowej) oraz lit. J (wytwórczość drobna).
W ramach przeznaczenia dopuszcza się również:
1) parkingi terenowe,
2) garaże wyłącznie wbudowane w budynek, w tym jako parkingi wielopoziomowe,
3) komunikację wewnętrzną,
4) zieleń urządzoną,
5) obiekty małej architektury,
6) sieci infrastruktury technicznej.
Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego stanowi Załącznik nr 2.
III. TERMIN PRZETARGU, CENA WYWOŁAWCZA I WYSOKOŚĆ WADIUM:
Termin przetargu i godzina: 10.10.2023 r., godz.: 10:00
Cena wywoławcza nieruchomości wynosi: 310.940,00 zł
Wysokość wadium: 20.000,00 zł
Wylicytowana cena nieruchomości zwolniona jest z podatku VAT zgodnie
z art. 43 ust.1 pkt. 10 ustawy o podatku od towarów i usług.
2/6
IV. WARUNKI I ZASADY UCZESTNICTWA W PRZETARGU.
1. W przetargu mogą brać udział podmioty, które:
a) dostarczą wymagane dokumenty do Biura Podawczego Urzędu Miasta Knurów przy
ul. dr. Floriana Ogana 5 w kopercie z dopiskiem „Przetarg na sprzedaż nieruchomości położonej
przy ul. Floriana 5 – do dnia 06.10.2023 r. do godziny 13:30 zawierające:
– pisemne zgłoszenie uczestnictwa w przetargu wraz z podaniem imienia, nazwiska i adresu
zamieszkania, a także numeru kontaktowego jak również ze wskazaniem nieruchomości, której
dotyczy zgłoszenie;
– oświadczenie o numerze konta bankowego, na które należy dokonać zwrotu wadium;
– oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem prawnym i technicznym nieruchomości będącej
przedmiotem przetargu oraz treścią ogłoszenia o przetargu i przyjęciu go bez zastrzeżeń;
– stosowne pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej uczestnika przetargu, lub pełnomocnictwo od
współmałżonka, jeżeli nie ma możliwości uczestniczenia w przetargu - szczegóły w pkt. IV. 2, 3 i 4.
– w przypadku gdy uczestnikiem przetargu jest osoba prawna lub osoba fizyczna prowadząca
działalność gospodarczą a nieruchomość ma zostać nabyta w ramach prowadzonej działalności
odpowiednio aktualny wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, ewentualnie w zgłoszeniu uczestnictwa w przetargu należy wskazać
numer KRS lub NIP.
b) wpłacą wadium w pieniądzu w PLN (polskich złotych) w wysokości podanej w pkt III w terminie
do 06.10.2023 r. na konto Urzędu Miasta Knurów nr: 39 1560 1081 2121 0517 3581 0025
z dopiskiem „Wadium – dot. nieruchomości przy ul. Floriana 5 ”:
Za datę wpłaty wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Urzędu Miasta
Knurów.
c) dodatkowo przedłożą komisji przetargowej przed otwarciem przetargu:
- dowód wpłaty wadium,
- w uzasadnionym przypadku konieczności zmiany osób reprezentujących uczestnika przetargu –
stosowne pełnomocnictwo.
2. W przypadku reprezentacji osób fizycznych do dokonywania czynności przetargowych należy
przedłożyć pełnomocnictwo wydane w formie aktu notarialnego lub pełnomocnictwo z potwierdzonym
notarialnie podpisem jak również dopuszcza się sporządzenie pełnomocnictwa w obecności pracownika
Wydziału Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miasta Knurów.
3. W przypadku małżonków do dokonywania czynności przetargowych konieczna jest obecność obojga
małżonków lub jednego z nich ze stosownym pełnomocnictwem drugiego małżonka, zawierającym
zgodę na uczestnictwo w przetargu oraz zgodę na odpłatne nabycie nieruchomości lub złożenie
oświadczenia o nabywaniu nieruchomości z odrębnego majątku albo przedłożenie dokumentu
zniesienia współwłasności majątkowej.
4. W przypadku reprezentacji osób prawnych konieczne jest przedłożenie pełnomocnictwa w formie aktu
notarialnego lub jeżeli upoważnienie wynika wprost z załączonego dokumentu np. wypisu z KRS należy
podać dane osoby, która będzie występować w imieniu uczestnika przetargu.
5. Do przetargu mogą zostać dopuszczone podmioty zamierzające nabyć nieruchomości na
współwłasność. W powyższym przypadku warunki opisane szczegółowo w pkt IV.1. muszą zostać
spełnione przez wszystkie strony zainteresowane uczestnictwem w przetargu, a także za wpłatę wadium
odpowiadają solidarnie wszyscy zainteresowani.
V. SPOSÓB I TERMIN ZAGOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCI
1. Nabywca winien wystąpić do Gminy Knurów o wydanie ustaleń wynikających z miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego do wnioskowanej inwestycji (wypis i wyrys z planu).
2. Na etapie prac projektowych Inwestor uzyska pozytywną opinię Wydziału Urbanistyki, Architektury,
Strategii Rozwoju Miasta i Spraw Lokalowych (UA) w zakresie rozwiązań dotyczących:
• zagospodarowania terenu, przy uwzględnieniu zagospodarowaniu sąsiedniej zabudowy jak i istniejącej
infrastruktury technicznej;
• wyglądu zewnętrznego elewacji, przy uwzględnieniu uwarunkowań wynikających z miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego;
• formy i typu zieleni urządzonej.
3/6
3. Na nieruchomości, stanowiącej działkę nr 1791 dopuszcza się realizację usług nieuciążliwych,
wymienionych w § 3 pkt 14 z wyłączeniem lit. g, j oraz § 25 pkt 1 miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego (Załącznik nr 2, str. 2, str. 5).
4. Na obszarze nieruchomości znajdują się sieci uzbrojenia terenu. Nabywca jest zobowiązany do
zapewnienia dostępu do podziemnej infrastruktury właścicielom przedmiotowych urządzeń,
w przypadku usuwania awarii, dokonywania kontroli, przeglądów i konserwacji, modernizacji urządzeń
lub innych niezbędnych działań na sieciach. Zagospodarowanie nieruchomości nie może powodować
potencjalnego uszkodzenia istniejącego uzbrojenia. Wszelkie prace w pobliżu infrastruktury technicznej
należy uzgodnić z ich właścicielami.
5. Nabywca zapewni dostawę poszczególnych mediów:
• zaopatrzenie w wodę: pełne pokrycie zapotrzebowania w wodę z miejskiej sieci wodociągowej,
dopuszcza się również przebudowę lub budowę nowej sieci wodociągowej;
• odprowadzanie ścieków komunalnych: w ramach zlewni, do zbiorczych kolektorów sanitarnych,
a następnie do oczyszczalni ścieków;
• zaopatrzenie w gaz: zabezpieczenie dostawy gazu z istniejącej sieci gazowej oraz poprzez jej
przebudowę lub budowę nowej;
• zaopatrzenie w energię elektryczną: rozbudowa lub budowa sieci średniego i niskiego napięcia,
z dopuszczeniem budowy nowych sieci transformatorowych;
• zaopatrzenie w energię cieplną: zaopatrzenie ze źródeł centralnych, dopuszcza się możliwość
stosowania indywidualnych instalacji;
• sieć telekomunikacyjna: Nabywca wybierze dowolnego operatora w zależności od swoich potrzeb.
Urządzenia infrastruktury telekomunikacyjnej przewodowej i bezprzewodowej należy lokalizować
stosownie do warunków wynikających ze szczegółowych rozwiązań technicznych niekolidujących
z innymi ustaleniami planu.
6. Nakazuje się osłonić i zadaszyć miejsca czasowego przechowywania produktów i odpadów
wytworzonych przez ich wytwórcę na terenie, na którym będzie prowadzona działalność usługowa.
7. Ustala się termin zagospodarowania terenu wraz z oddaniem obiektu do użytkowania na okres 3 lat
od daty przeniesienia własności nieruchomości na Nabywcę. Za zagospodarowanie terenu rozumie się
m.in.: zrealizowanie całościowego remontu budynku, wraz z wszystkimi obróbkami blacharskimi,
montażem rynien, montażem okien, stolarki zewnętrznej, wykonanie elewacji wraz z kolorystyką,
wykonanie małej architektury, stworzenie układu komunikacji wewnętrznej, wykonanie utwardzonych
podjazdów oraz ukształtowanie terenu zielenią. Natomiast za oddanie obiektu do użytkowania rozumie
się zakończenie inwestycji, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
8. Za niedotrzymanie ww. terminu Gmina Knurów zastrzega sobie karę umowną w wysokości
200.000,00 zł płatną na pierwsze żądania Gminy w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania do
zapłaty. Możliwość naliczenia przez Gminę Knurów kary umownej zostanie zapisana w notarialnej
umowie sprzedaży.
9. Potwierdzeniem zakończenia inwestycji jest złożenie w powyższym terminie zawiadomienia
skierowanego do Urzędu Miasta Knurów poprzez Biuro Podawcze bądź listownie wraz z dołączonymi
kserokopiami dokumentów potwierdzających możliwość przystąpienia do użytkowania obiektów,
wydanych przez właściwy organ zgodnie z art. 54 lub 55 Prawa Budowlanego.
10. Możliwość naliczenia przez Gminę Knurów kary umownej wskazanej w pkt. V.8 zostanie zapisana
w notarialnej umowie sprzedaży. Nabywca w akcie notarialnym zostanie zobowiązany do
poddania się dobrowolnej egzekucji z tytułu ewentualnej kary, na podstawie artykułu 777 § 1 pkt. 5
Kodeksu postępowania cywilnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.1805).
11. W razie przeniesienia przez Nabywcę prawa własności nieruchomości na osoby trzecie
i niezrealizowanie inwestycji przez kolejnego (-ych) właścicieli nieruchomości we wskazanym
terminie kara umowna ciąży nadal na pierwotnym Nabywcy. W umowie notarialnej nabywca
zobowiązany zostanie do poddania się dobrowolnej egzekucji z tytułu ewentualnej kary.
12. W przypadku kolizji urządzeń podziemnych i naziemnych oraz innych przeszkód mogących wystąpić
w trakcie projektowania, realizacji i użytkowania inwestycji – wszystkie uzgodnienia, prace z tym
związane oraz koszty – obciążą Nabywcę (dotyczy to np. ewentualnej przekładki sieci,
niezinwentaryzowanych sieci, pozostałości fundamentów).
13. Użytkowanie inwestycji wraz z zagospodarowaniem terenu nie powinno naruszać interesów osób
trzecich (np. pozbawiać możliwości korzystania z infrastruktury technicznej, zapewniać ochronę
przed uciążliwościami powodującymi hałas, oraz ochronę przed zanieczyszczeniem powietrza, wody
lub gleby, zabezpieczyć teren w trakcie realizacji inwestycji).
4/6
VI. KOMISJA PRZETARGOWA.
1. Przetarg ogłasza, organizuje i przeprowadza Prezydent Miasta Knurów, który powołuje
Przewodniczącego i członków Komisji Przetargowej w celu wykonywania czynności związanych
z przeprowadzeniem przetargu.
2. Komisja działa na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz zgodnie z zapisami niniejszego
ogłoszenia.
3. Zasady postępowania członków Komisji:
a) komisja ma obowiązek traktować wszelkie materiały i informacje otrzymane w związku
z postępowaniem jako poufne,
b) komisja ma obowiązek działać obiektywnie, wnikliwie i starannie, mając na względzie dobro Gminy
Knurów,
c) w postępowaniu członkami Komisji nie mogą być osoby, które:
- pozostają w związku małżeńskim albo w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
w linii bocznej do drugiego stopnia albo są związani z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli
z uczestnikiem przetargu, jego zastępcą prawnym lub członkami władz osób prawnych,
uczestniczących w przetargu,
- pozostają z uczestnikiem przetargu w takim stosunku prawnym bądź faktycznym, że może to budzić
uzasadnione wątpliwości, co do ich bezstronności,
d) w przypadku stwierdzenia, że członek Komisji jest powiązany z którymkolwiek z uczestników
przetargu, jest on zobowiązany bezzwłocznie złożyć rezygnację z udziału w postępowaniu
przetargowym.
VII. PRZETARG.
1. Przetarg odbędzie się w obecności uczestników przetargu, w terminie i miejscu podanym w Ogłoszeniu
o przetargu.
2. Każdy z uczestników przetargu zobowiązany jest przedłożyć Komisji dokument stwierdzający
tożsamość.
3. Komisja dopuszcza do licytacji tylko tych uczestników, którzy złożyli dokumenty wymagane przez
organizatora przetargu. Uczestnik przetargu, który spóźni się na otwarcie przetargu, nie zostanie
dopuszczony do licytacji.
4. Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferuje co
najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.
5. Wadium wpłacone przez uczestnika, który wygra przetarg zaliczone zostanie na poczet wylicytowanej
ceny nieruchomości. Wadium od pozostałych uczestników przetargu zwraca się (bez odsetek)
niezwłocznie po zakończeniu przetargu, jednak nie później niż przed upływem trzech dni licząc od dnia
jego zamknięcia. Zwrotu wadium w powyższym terminie dokonuje się również w przypadku odwołania,
unieważnienia lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym. W przypadku podmiotów
zagranicznych, które nie uzyskają zgody Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, wadium zostanie
zwrócone a przetarg zostanie unieważniony.
VIII. PROTOKÓŁ Z PRZETARGU.
1. Z przeprowadzonego przetargu sporządzany jest protokół.
2. Protokół sporządza się w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których dwa przeznaczone są dla
organizatora przetargu, a jeden dla nabywcy nieruchomości.
3. Protokół z przeprowadzonego przetargu podpisują Przewodniczący i członkowie Komisji oraz osoba
wyłoniona w przetargu jako nabywca nieruchomości.
4. Protokół z przeprowadzonego przetargu stanowi podstawę do zawarcia umowy sprzedaży
nieruchomości, będącej przedmiotem przetargu.
IX. ZAWARCIE UMOWY.
1. Organizator przetargu zawiadomi podmiot, który wygra przetarg o miejscu i terminie zawarcia umowy
sprzedaży najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu – informacji o wyniku przetargu.
Wyznaczony termin nie będzie krótszy niż 7 dni od dnia doręczenia zawiadomienia.
2. Uczestnik, który wygrał przetarg, jest zobowiązany zapłacić wylicytowaną cenę nabycia nieruchomości,
nie później niż do dnia poprzedzającego dzień zawarcia umowy przenoszącej własność nieruchomości,
z tym zastrzeżeniem, że za termin zapłaty uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na
rachunek sprzedającego nr 78 1560 1081 2121 0517 3581 0002, zaś brak zapłaty lub za zapłatę po
tym terminie rozumie się jako uchylenie od zawarcia umowy sprzedaży.
5/6
3. Jeżeli podmiot, który wygra przetarg nie dokona wpłaty o której mowa w pkt. IX. 2 lub nie stawi się
bez usprawiedliwienia w miejscu i w terminie podanym w zawiadomieniu dotyczącym zawarcia umowy
notarialnej, organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega
zwrotowi i przepada na rzecz organizatora przetargu.
4. Koszty sporządzenia umowy notarialnej ponosi Nabywca (opłaty notarialne, sądowe oraz za wypisy
zawartej umowy).
5. Organizator przetargu nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy sprzedaży z podmiotem powstałym
w wyniku przekształceń organizacyjno - prawnych oferenta wyłonionego jako nabywcy nieruchomości
w przeprowadzonej procedurze przetargowej.
6. Po zawarciu umowy notarialnej nieruchomość zostanie przekazana nabywcy protokołem zdawczoodbiorczym w terminie ustalanym indywidualnie z nabywcą. Stroną przekazującą w imieniu Gminy
Knurów będzie Naczelnik lub wyznaczony pracownik Wydziału Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami
i Rolnictwa.
7. Nabywca nieruchomości będzie również zobowiązany do uiszczania należności z tytułu podatku od
nieruchomości naliczonego przez Wydział Finansów UM Knurów.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
1. Prezydent Miasta Knurów może odwołać przetarg z ważnych powodów, informując o tym niezwłocznie
w formie właściwej dla ogłoszenia o przetargu. W informacji zostanie podana przyczyna odwołania
przetargu.
2. Uczestnik przetargu może zaskarżyć czynności związane z przeprowadzeniem przetargu do
Prezydenta Miasta Knurów.
3. Skargę wnosi się w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu.
4. W przypadku wniesienia skargi, o której mowa w pkt. X. 3 Prezydent Miasta Knurów wstrzymuje, do
czasu jej rozpatrzenia, dalsze czynności związane ze zbyciem nieruchomości.
5. Prezydent Miasta Knurów może uznać skargę za zasadną i nakazać powtórzenie czynności
przetargowych lub unieważnić przetarg albo uznać skargę za niezasadną.
Ogłoszenie zostało wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Knurów ul. dr. Floriana
Ogana 5 oraz zamieszczone zostało na stronie internetowej urzędu oraz w Biuletynie Informacji
Publicznej www.knurow.bip.info.pl
Dodatkowych informacji na temat przetargu udziela Wydział Geodezji, Gospodarki
Nieruchomościami i Rolnictwa UM Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, tel. 32 339 22 27.
PREZYDENT MIASTA
ADAM RAMS
6/6
Aktualne obwieszczenia dostępne są dla użytkowników PRO przeszukiwarki
portali nieruchomości Adradar


Adradar monitoruje 52 portale nieruchomości oraz ponad 1000 stron z licytacjami komorniczymi i przetargami.
Wysyłamy powiadomienia o niepublikowanych wcześniej nowościach w ciągu 8 minut.


Przetarg to doskonała okazja do nabycia obiektu / lokalu poniżej wartości rynkowej. Pamiętaj jednak, że inwestycja w taką nieruchomość może się wiązać ze zwiększonym ryzykiem.